|
ВИДИ
ІНТЕЛЕКТУ |
||||||||
|
Психомотор-ний |
Соціальний |
Загальний |
||||||
|
|
||||||||
|
Освітні
лінії |
||||||||
|
Особистість
дитини (Фізичний розвиток) |
Дитина в соціумі |
Мовлення
дитини |
Дитина
у світі культури |
Гра дитини |
Дитина
в сенсорно-пізнавальному просторі |
|||
|
|
||||||||
|
ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ |
||||||||
|
Сенсомотор-на
Психомотор-на |
Взаємодія
з іншими людьми |
Мовленнєва
Комуніка-тивна |
Продуктив-на: образотворча,
музична, театральна |
Ігрова:
предметно-маніпулятив-на, сюжетна, рольова |
Предметна Навчальна |
|||
|
|
|
|
|
|||||
|
НАСКРІЗНІ ЗАВДАННЯ |
||||||||
|
Норма
лізація
тонічної регуляції, розвиток загальної моторики |
Формування
базового почуття безпеки та довіри до інших
людей, вміння та бажання взаємодіяти
з ними, набуття розкутості та
розширення спектра проявів |
Сенсорна
інтеграція, оволодіння різними спосо-бами пізнання дійсності |
||||||
Використані джерела:
Науково-методичний посібник «Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання» Колупаєва А. А., Савчук Л. О.
Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Наук. кер. та заг. ред. Т. В. Скрипник.
Працювали:


Коментарі
Дописати коментар